Samopouzdanje
Djeca imaju priliku suočiti se s tremom i jačati samopouzdanje te razvijati svoje socijalne vještine.
Predsjednica udruge, voditeljica dramske i filmske radionice
Trenutno pohađa poslijediplomski studij Dramske pedagogije pri Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. U rujnu 2014. diplomirala je Kulturalne studije jugoistočne Europe pri Filozofskom fakultetu u Rijeci, a u rujnu 2015. diplomirala Medijske umjetnosti i prakse pri Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci s kratkim igranim filmom. Rad s djecom započela je tijekom studija, radeći tri godine u OŠ Kantrida kao asistentica s djecom s teškoćama u razvoju. Nakon toga, godinu dana je volontirala u Dječjem domu Izvor u Selcu vodeći kazališne radionice te u Domu za odrasle osobe Turnić gdje je vodila kazališnu grupu. Pohađala je nekoliko filmskih (uglavnom scenarističkih) radionica i sudjelovala u organizaciji nekoliko filmskih festivala i edukacija. Sudjelovala u međunarodnom edukacijskom programu European Social Documentary u Norveškoj i Italiji. Surađuje s nekoliko neprofitnih organizacija koje djeluju na području zaštite ljudskih prava i neformalnog obrazovanja djece i mladih. U zaigranoj i poticajnoj atmosferi, kroz različite kreativne, dramske i filmske vježbe, potiče djecu i mlade da postavljaju (velika) pitanja i traže (male i) iskrene odgovore. Kad ne radi s djecom i za djecu, radi u kazalištu kao producentica.
Suradnica za video i filmske priče
Preddiplomski studij završila je na Filozofskom fakultetu u Rijeci, pri Odsjeku za kulturalne studije, a titulu magistre medijskih umjetnosti i praksi (modul Intermedija) na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Producirala je i koordinirala razne projekte, uglavnom iz područja umjetnosti i kulture. U sklopu Fotokluba Rijeka pokrenula je projekt InterFoto, ciklus predavanja kojima se problematizira fotografija kroz interdisciplinarni pristup. Fotografijom se bavi već osam godina, a videom četiri godine. Foliotu se pridružila kao voditeljica radionice snimanja i montaže u filmskom klubu, a ponekad snima i fotografira i druge radionice. Osim prenošenja tehničkog znanja, kod djece želi potaknuti konceptualno razmišljanje i stvaralačku slobodu te im pokazati ljepotu procesa nastajanja rada.